Kalendarze trójdzielne

Nie ma chyba zwyklejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, wyłącznie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas wykorzystuje wszak kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a dosłownie tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy np za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do w zasadzie każdego zakupu albo na przykład można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować przykładowo kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej okoliczności są ekstram rozstrzygnięciem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeżeli firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety de fakto świetnie sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to dobry pomysł.
Źródło: http://www.intello.pl